Jhjgnbhjn geçen Eylül’de doğum yaptım hamileliğimin son dönemi çok zordu sıcaklar yüzünden. Bidaha bebek düşünürsem kesinlikle planlama yapıcam valla zor Allah yardımcınız olsun. Eylül yine soğuk değildide hemen peşinden kış geldi herkes hasta insanlarla köşe kapmaca oynuyoruz bebeğe bir şey olmasın diye aileyle papaz olduk 😂