Jhjgnbhjn 40lı günlere kaldı benim de doğumuma, bu zamana dek hiç doğumu düşünmemiştim çok rahat geçti gebeliğim şükür. Şimdi korku değil de nasıl olcak sancı nasıl ne kadar dayanılabilir vs vs endişeleri başladı 🥲 Ama yüzyıllardır doğurmuşlar doğurmaya da devam edicekler biz de bi şekilde çıkarcaz bebeklerimizi 🥲 ben ruhsal olarak da rahatlatacak şeyler bakıyorum Meryem ana otu aldım doğum için bakınca bile güvende ve iyi hissediyorum kolay geçecek diyorum 🙏