pkoslubiri
Hamilelik hormonları yapıyormuş ya ben hamilelik öncesi ilaç başlamıştım yüksek diye düşürmüştük ama doktor dozu aynen devam ettirmişti hatta haftanın bi günü diğer günlerden yüksek vermişti doz olarak 2.06 iken gebelikte 3.5a çıkmış şok oldum ya ilaç kullanmama rağmen yükselmesine ama normalmiş apar topar dahiliyeye gidince rahatladım sonra. Şimdi sadece haftanın bi günü içtiğim 75liği 5 güne çıkardı diğer iki günede 50lik devam dendi. 3 hafta sonra tekrar baktırıcam inşallah düşer tüp bebek olduğundan kullandığım ilaçlarda yükseltebiliyormuş tabi