İlk doğumum normaldi son 1 saat dışında zorlamadı beni nefes egzersizleri çok iyi gelmişti ama keşke epidural alsaydım diyorum, şimdi 2. Gebeliğim ve bebeğim yan duruşta 36 haftalık hamileyim yine vajinal istediğim için elle çevirme deneyecekler perşembe günü , normalde eğer çok zorlu bir doğum olmazsa sonrasında bebekle ilgilenmek daha kolay oluyor. 3 hafta oldu yeni bir ülkeye taşındım şu an ailemlemin vizesi yok eşim ben ve kızım eğer sezeryan olursam çok zorlayacak beni diye düşünüyorum. İnşallah bu sefer de Vajinal doğum olur. Ama her doğum kişiye özel , sonrasında bakım verecek biri varsa acı eşiğiniz yüksekse sezeryan düşünebilirsiniz. Ama sonrasında ayağa kalkma haraketlerde kısıtlama olmadan bebekle ilgilenmek istiyorsanız Vajinal. O kadar korkulacak bir şey olsaydı bir daha bir daha yapmazdı isteyerek kimse. En canı tatlı olan kişi benimdir , düşerim sonrasında acıdan bayılırım ortada başkasına göre bir şey yoktur. Ben bile yaptıysam herkes yapar. Sezeryan da da komplikasyon riski var Vajinal doğum ile benzer oranlar olduğunu duymuştum. 0 değil yani.