medelas1 nasip kısmet bu işler bide herkesin acı eşiği aynı değil ben böyle çok nazlı çıtkırıldım olmama rağmen iyi geçti yani 🤭 bir arkadaşım da 2 normal doğum sonrası sezeryan olmuştu 3.cocuguna, onda da normal doğum çok rahat geçmişti sezeryande zorlanmıştı. Arkadaşlarımın hepsi sezeryan 🙃