sunbloom123 hazirannnn istanbul demişsin canım çok geniş skala semt olarakda belli edersen daha iyi dönüşler olabilir
htc5858 gulkilic Ümraniye çamlıca erdem hastanesine gidiyorum muane 1800 TL normal doğum 25 sezeryan 30 bin
eylusko kuccukpremsesinannesi nurdan hanıma gidiyorum yaşlı, deneyimli ve güven veren bir doktor . 33 haftalık olduk onunla beraber 🌸
gulkilic eylusko bu sadece doğum ücreti mi peki? Ben yeniyim henüz ilk hangi testleri istedi sizden ?
eylusko gulkilic evet sadece doğum ücreti. Valla hatırlamıyorum ama çok tahlil isteyen bir doktor değil.
senagulll sedanrakgll sefaköy biruni üniversite hastanesi var ben ilk bebeğinde gitmiştim dr. Serhat şen’di çok iyi bir doktor her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor sorucak soru bile bulamıyorsunuz sanki aklımdaki soruları görüyor gibiydi ama gebeliğim düşükle sonuçlandı yine hamileysem yine ona giderim
hazirannnn sedanrakgll kesinlikle Aytaç hanım, Herşeyi çok detaylıca anlatıyor , Ve benim ilk gebeliğimde 10. haftada çok erken Noröl tüp defektini fark etmişti. Ve maalesef gebeliği sonlandırdık. O yüzden ikinci gebeliğimde de ona gidiyorum.
bierkekbikiz senagulll merhaba gecmis olsun ne kadar zaman geçti üstünden acaba dusugunuzun o zamanlar fiyatlar neydi kontrol dogum ogrenmis miydiniz
gulkilic eylusko ben Ataşehir bağlıyım ama Üsküdar’a da yakınım. Tahliller ne kadar tutuyor peki ortalama bende arayıştayım soruyorum ama
eylusko gulkilic geçen hafta hemogram seker bide idrar baktırdım. 1999,98 tl tuttu . Bende sancaktepe den gidiyorum Üsküdara doktor iyi diye . Bide bebeğimin uskudar doğumlu olmasını istiyorum tabi 😅😅
gulkilic eylusko o kadar iyi mi doktor yaaa 😅 ben bugün devlete gittim ilk doktor muayenemdi. Büyük ihtimalle bir kaç kere daha gidip özelde devam ederim. Beklentim çok düşüktü ama doktor çok iyi ilgilendi.
eylusko gulkilic ben devlet hastanesine gidemem yaa kimin dogurtacagi bile belli olmuyor .İlk zamanlar 3 haftada bir sonra son trimesterde 2 hafta da bir .