flz3576 hahah evet evet sadce bi dusugum var ama ilk cocugumu kucagima alacagim insllahh nasip olursa🥹 9 haftamda gittim bir ay sonra gel ikili tarama testi yapalm demisti hahaha gitmedim yani ikili ve uclu yaptirmak istemedik esimle detayli yaptirmayi dusunuorum simdi 19+2 oldum ya doktora dedim iste ikiliye gelmedim gelemedim diye oda iyi aferin diyo dalga gecti hahaha ozmn detayliya kesin gel dedi bende ona zaten gelicem dedim 🤣🤣