hd_d Havin49_ yaaa nasip ozmn yaaa🥹 benimde gonlumde kiz yatiyordu ama erkege hamile oldugumu hissediyodum
Havin49_ hd_d ilk çocukta benim için hiç fark etmiyordu sonrası içinde ama oğlum vardı ikiz gebe kaldım dedim en azından bir kız bi erkek doğurmak defteri kapansın onlarda erkek oldu
hd_d Deleted33000 askm bisi sorcam bana uc tane ilac yazdilar bi tane demir ilaci bi tane d vitamini bi tane de multivitamin bunlarin hepsini bi gunde kullansam sikinti olmaz demi?
Havin49_ hd_d ikizlerim şuan küvezde ev sürecine geçmedik daha inşallah kolay olur sağolsun eşim hep çok destekçimdir