hanifeali doğum yaptım oğlum 4 yaşında hiç sıkıntısı yok. 25 haftalıktım. O arada korona olup evden çıkamamıştık o ağrıyla sabahlara kadar ağladım. Sonra diş hekimine gittim ben seni kardeşim yerine koyuyorum ama hamilelikte kendi kardeşimin bile olsa dişini çektirmem de çekmem de dedi. Sonra başka bir doktora gittim o da kadın doğum doktorunun imzası olmadan izin vermeden çekemem dedi. Kendi doktoruma gittim durumu anlattım hani böyle diyor Doktor çekmem diye o da değil sen benim kardeşim düşmanım bile olsan bu acıyla hamile bir insanı ben bırakmam dedi. Neyi ne kadar doz uygulanacağını yazdı benim adımı t.c. falan yazdı dişinin çekilmesine izin veriyorum dedi kaşeledi Doktor yazıyı alınca çekti