Anneler size birşey sormak istiyorum 5 haftalık hamileyim 2. Çocuğuma yeni öğrendim dişlerimi. Yaptırıyordum normalde kanal dolgu falan şimdi hamile olduğumu öğrenince doktor 3. Aya geldikten sonra belge ile yaptırabilirsin dedi etrafım da da çok şey söyleyen var yaptırma bebeğe zarar gelir gibi hamileyken dişçiye giden oldu mu