Fnur6435 biraz geç görmüşüm ama umarm dogumunuza vardır ve yetismisimdir . Fatih beyden çok memnun kaldım doğum sırasında da aynı şekilde memnundum . Fakat ben ilk cocugumu başka hastane de spinal yapmıştım aşırı memnundum çok kolaydı sürec ama farabinin anestezi uzmanının iyi olmadığını düşünüyorum çünkü iğneyi yanlış mı soktu yada ilacı veremedi o yüzden mi belimden girdi olmadı dedi çıktı tekrar girdi ve benim ameliyattan sonra ,2. Gün bir baş ağrım başladı normal baş ağrısı değildi ölümü seçersin yani o ağrıyı çekmek yerine dikiş ağrısı vs yoktu hemen ayağa kalktm fatih hocanın dikişi çok güzel çok da çabuk ayaklandim o gün ama 2. Günü o ağrı 7. Güne kadar sürdü ve ayağa kalkıp oturamadim bile hep yattm aşırı zordu o yüzden farabide kimse spinal olmasın bence tüm bayilttirin kendinizi ama hocadan memnunum .
Sondayi spinal olacağım için uyustuktan sonra taktılar bana ama hoca ile görüştüm o iletti bunu ameliyathaneye . Harici tum bayilmalarda bayilmadan önce takıyorlar sanırım .