iyi geceler, adetim 5 gün gecikti. korunuyorduk ama her zamankinden farklı kasık ağrım kabızlık şişkinlik karnımda sanki hareketlilik sağ kasığımda ağrı denemeyecek belirtiler. yani adet olacakmışım da olamıyormuşum gibi fakat hamile gibi hissediyorum. yaşayan var mı? hiç yaşamadığım kadar şişkin karnım.
Farklı gebelik belirtileri yaşayan var mıı?