nursenasu27 Cansu4oz amin bitanem Rabbim ferahlığını kolayını nasip etsin inşallah bide zor olan o ilk kalkıp ilk yürümeye zorlanış bende hâlâ zorlanıyorum yürümekte 😅
Cansu4oz nursenasu27 amin hepimizi inşallah canım benim bugün çamaşırları halledecem hoşaf hazirlayacam yarın da sabahtan eve dip köşe makine atıp Vileda yapıp toz alacam banyo yapıp tuvalet banyoyu da yikarm oğlumu da hazirlarm inşallah kazasız belasız planlarımi uygularm cuma da sabah doğuma gidecem zaten 🥹
nursenasu27 Cansu4oz eşimin yakın arkadaşının kız arkadaşı geldi kimse olmayınca kızda ebe Allah razı olsun vallaha bi şekilde idare ediyoruz evdeyim şu an şok şükür ama dikişlerimin yanması devam ediyor çok zorluyor beni o
esme3066 Eğer bi sorun yoksa sancılarım başladığında sezeryane alınmanı tavsiye ederim. İçerde geçen zaman çok kıymetli. Maalesef bende 36-37 de olacağım. Bi sorundan kaynaklı. Keşke olmasaydı. İlk bebeğim 42. Haftada doğmuştu.
Cansu4oz esme3066 bende öyle istiyorum da doktorum 39 da alacaktı bir anda sancılar olunca 38 e çekti şimdi ısrar etsem de boş geçen dedim gerek yok dedi 38+1 de ameliyat olacam
Cansu4oz nursenasu27 Allah yardımcın olsn canım brnim bol bol yürü su iç yapabiliyorsanz hoşaf yapın bol bol git gel inşallah bir hafta içinde toparlanirsin ❣️