Cansu4oz mecburi sezeryan canım hastalığımdan dolayı belden uyuşturmalı oldu benim acı eşiğim çok düştür normal bi iğneye kan almaya bile çocuk gibi ağlarım spirnal iğne öyle anlatılanlar kadar acısı yok sadece bi anda bacağıma elektrik çarmış gibi oldu sonrası da yok zaten his vs ortalama 10 dakika sürmedi doktorumla sohbet ederken bebeğimi çıkardı sonrada bana dikiş vs attılar iki defa ağrı kesici aldım üç litre serum ağrı dikişte yanma vs oldu o beni zorladı ama herkesin acıyı çekme kaldırma şeyi farklı ben hiç gelemem böyle şeylere hemen biterim yani😅