susuksu kızlar doktor 40 ı beklemez dedi şu an 36+5teyiz. böyle dediğin için çok heyecanlandım her an doğurcam sanıyorumjsjdnd kanala iniyo demişti iki hafta önce ne zaman doğar sizce doktorunuz size ne diyo
pinkflowerss susuksu benim doktorum niye demiyor böyle şeyler ya yorum bile yapmıyor sinir oldum şuanda öğrenmek istiyorum😂
Iremorhan123 susuksu benimki bu hafta kesin doğurursun dedi ondan 2 hafta geçti mecburi sezeryan oldum 😂
kubos_ susuksu benim ki 37 de her an doğursbilirsin doğumun çok yakın hazırlıklı ol demişti 41+3 te doğdu 😅he doktor çok yakınmış jgfjkgfd
Strongirl_ susuksu benim doktorum da 35. Haftada muayene etmiş 40 i bulmaz başı çok aşağıda demişti. 36+3 de geldi. O da bizim tutmamizla anca bekledi o güne kadar.
susuksu pinkflowerss of benimki de böyle dedi ama belli olmazmış ki çok merak ediyorum ne zaman doğacağını ya nxjxcj kasıklarda ağrı falan var mı
susuksu Iremorhan123 ay ciddi mi ya buna da kendimi hazırlayım bari hiç böyle olacağını düşünmemiştimjddjdj aman sağlıklı olalım bebişler de biz de🥲🥲 gerisi önemli değilll
pinkflowerss susuksu ara ara adet sancısı gibi girip çıkıyor her seferinde inşallah dpgum sancısıdır diyorum ama sonra geçiyo😂
Iremorhan123 susuksu tabi benim 33 haftada kanaldaydı topallıyordum herşey iyiydi sadece karnı geride suyum çok azalmıştı doktor biraz bekletti bu hafta kesin dedi ama tık yok evde neler neler yaptım gelmedi en son susuzluktan aldılar
susuksu pinkflowerss benim de öyle ya jddjdj inşallah kolaylıkla en sağlıklı yolla doğarlar allahım aminnn
susuksu Iremorhan123 offf allahım çok zor bu süreçler ya ahahshs her halimize bin şükür sağlıcakla gelsinler biz sağlıklı olalım da
susuksu kubos_ ahshdhd kızlar hiç duymak istediğim şeyleri söylemiyorsunuzcjcjlx o zaman ben her an doğurcam zannetmekten vazgeçiyorumxjfjf
runcet susuksu Maşallah ne güzel, ben de 36+4’teyim doktorum hiç böyle şeyler söylemiyor, muhtemelen 40’a kadar yolumuz var 😆