eed21 ben de sizin gibi 2 ana öğün 2 ara öğün besleniyorum ben de 75 76 kilo gibi hamile kaldım şu an 75im ama normalde her zaman 65 kilo olan biriydim son yıllarda birden 10 kilo aldım umarım almayız ben de bazen kaçırıyorum ama hemen denge kurmaya çalışıyorum