aks6020 fv lieden olunca iğne zorunlu oluyor sonuçlarınız benim sonuçlarıma benziyor bende de 12 li panel bakılmıştı 3 heterezigot 2 homozigot çıktı sizde hozomigot olmadığından hap vermeyebilir ama iğne + hap etkili oluyor benimde protein s düşük çıkmıştı doktor 3 ay sonraya tekrar bakalım demişti o arada hamile kaldım yine düşük çıktı testi verdiğimde zaten düşük yapalı 1,5 ay geçmişti üzerinden doktor erken düşük gelebilir demişti öyle de oldu sadece kadın doğum ve hematoloji takipli olacaksınız ve romatolojiye de gitmenizi tavsiye ederim orda da testler yapılıyor şüphe kalmamış olur