Esraysr16 içini rahatlatmak için yazıyorum canım bende senin haftalarında çok korkuyordum her gece rüyamda doğum yapıyordum hatta sonrasında nefes egzersizi pilates videolarla kendimi hazırladım bu sürece hastaneye gittiğimde sancı hissetmememe rağmen 3 cm açıklık 3 dk da bir sancım vardı 100 150 lerde acil sezeryana alındım beneğim kakasını yapıp yemiş 40 derece ateşim vardı hastaydım çünki sancı hissetmiyordum 2 saate doğurursun demişlerdi sezeryandan sonra da hiç zorlanmadan yürüdüm o fa kolay geçti beni zorlayan tek şey öksürük ve ateş oldu hep alisülasyon gördüm ben ama doğumum çok güzel geöti bence normal doğum ile başladığı için anında sütüm geldi mesela keşke normal doğum yapabilseydim diyorum ama sezeryandan da korkma o da zor bi süreç değilmiş