Esraysr16 korkulacak hiç bişey yok ben 2.doğumumu ssvd yaptım doktorum bir çok şey önermişti.Yürüyüş,merdiven çıkma sıcak suya oturma,pelvik masajı vs hepsini uyguladım kendi sancımla 10 cm tam açıklıkla hastaneye yatış dahil 2 saatte doğum yaptım ve yürüyerek doğumhaneden odama geçtim.Hem sezeryan hem normal doğum yapmış biri olarak sağlık anlamında bir sıkıntısı olmayana normal doğumu tavsiye edebilirim.Rabbim yardımcımız olsun