Kahyaasena ben de yaklaşık 1 sene kullandım öncesinde ama tüp bebek doktorum doğuma kadar kullanacaksın dedi başından beri multivitamin şeklinde kullanıyorum içinde yine folik var mide bulantım olmasına rağmen zorla yuttum aksamasın diye bence siz de 2 hafta diyip geçmeyin doktorunuza danışın