fundiiim ceyyllan ilk gebeliğimin başlarında biraz bulantım oldu 12. Haftada kesildi.3 kızımdada en belirgin belirti bende uyku oldu diyebilirim.
ucuncugeliyo ceyyllan benim ücu de bol kusmali gecti . 1. Si 9 ay surdu . İkincisi 3 ay surdu suanki de 9 ay suruyor ilacla idare ediyorum. Ama her hamilelik farklidir icinizde şüphe olmasin kolay gectigi icin sukredin sadece
duriskonunannesi ceyyllan benim de 4. Gebeligim aslinda ama bu Allahin izniyle 3 . Cocugum olacak , ayni sekilde aksama dogru hafif bulantim oldu , bir de kafayi koydum mu uyuyorum hemen dunya umrumda degil onun disinda bir belirtim olmadi cok sukur
duriskonunannesi ceyyllan benim de pek vaktim yok aslinda ama firsati bulunca da asla kacirmiyorum ,az once bile cocuklari uyuturken onlarla uyumusum bayagi 🤭
asey232_ ceyyllan ilk 3 ü hiç saymıyım desem yeridir bu 4 oldu ve ben en başından beri çok iyiyim hamilelik yaşadıgımı anlamadım fakat şuan ilerleyen zamanımdan ötürü ara ara artık yaşıyorum