ceyyllan Kayıplarınız için üzgünüm, inşallah bu sefer gönlünüzce olur her şey 🙏🏻 sizin gibi bir hikayem var, 3.gebeliğim ama bir önceki gebeliğim 25.haftada sonlanmıştı maalesef. Üçüne kıyasla en çok bu sefer kustum ben de. Hepsinde farklı oluyor. Ama 7.haftada daha bir şeyler hissetmiyordum. 8den sonra daha belirgin oldu.