Denizz44 yasewin Benim göğüslerimde ağrı ve ara ara sızlama var ve kasıklarımda ağrı hissediyorum dünden inşallah vardır yaaa 🤲
shrbnkrks Bel ağrısı göğüs hasasiyeti kasık ağrısı test sonucum pozitif dün gece beta verdim 31 çıktı reglime 3 gün var
blue_berry shrbnkrks göğüs hassasiyetiniz nasıl dokununca mı acıyor ben dpo 9 reglime 5 gün var göğüs hassasiyeti var ama regl mi değil mi ayırt edemiyorum
anonim95 6+5 deyim kaç gündür göğüslerim semsert kasıklarımda hafif ağrılar oluyor adet olacağım zamanki gibi belim ağrıyor bebeği 4 gün önce alttan muane de görebildik kalp atışı var dedi ama dinletmedi küçük olduğu için
seymagl anonim95 benimde 6+6 aynı belirtiler bendede var 6+2 iken gördük bizde kalp atışı derinden ama canlanmis dedi çok şükür 19 şubata randevu verdi bakalim sabırsızlıkla bekliyorum zaman gecmiyor
ayzey1 Bende cuma günü öğrendim sat 6 ocak 3+5 günlük yarında kadın doğumdan randevu aldım bakalım :)
yasewin ayzey1 bat demek istediniz galiba 🥹 erken öğrenmişsinizz beta kaç ile öğrendiniz? Sağlıcakla gelsin minik 🎈ay tarihleri karıştırmışım pardon şubata girmişiz biz sjsjjdkd
anonim95 yasewin inşallh çok teşekkür ederim darısı isteyen herkese Allah kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah
shrbnkrks blue_berry şöyle söyliyim normalde sütyen takınca birşey yok ama sütyeni çıkartınca bos kalinca sızlıyor gibi birsey birde dolgunlasti
yasewin azra19 benim de aynı belirtiler bat 6-7 şubat psikolojik mi anlamadım ilk gebeliğimde düşük oldu ağustosta onda adet günümün sabahı inanılmaz kasık ağrısı olmuştu mesela
azra19 yasewin valla elımı vuramıyorum oyle sızlıyor anlamadım normalde regl gununden 1 2 gun once olurdu bu kadar uzun süreli olmazdı🙈
azra19 yasewin Ben dpo10 da test yapcam canım sırtta ağrım yok ama göğüste ki sızı dolgunluk beni şüphelendirdi.Birde bazen bıçak gibi saplanan sızı oluyo kasıkta.Bugün akıntı da başladı🌸🙈