Zmomer basınca hemen doğdu mu peki? Şimdi 2. Kez doğum olacak. Doğum başlarken ebeleri uyarmayı düşünüyorum benim karnıma bastırın diye 🥲
guldentekdal maşallah🧿
Peki hangi doğum şekli daha iyi sizce? İkisini de denemişsiniz 🤗
hanimhanimcik yani sizin de karnınıza bastırdılar olmadı, sonra vakumla mı çektiler?
twobabymomm bende de kesi oldu ama doktor kaç dikiş attığını söylemedi bana geçiştirdi bilerek bence 😅