Diidosd Evet evet bende öyle biliyordum ama benim 40+3 olduğu için kaka yapmıs olabılır denildi yoksa öyle ağrılarım yoktu sancılarım falan yoktu gittim açılmada yok geri döndüm bekleyeceğiz artık bu süreçte siz neler yaptınız nişan geldikten o 3 gün boyunca