Ben öğrenir öğrenmez sözde diyet yapicaktim ama malesef yapamadım çünkü hiç istemediğim bir kiloda hamile kalmıştım son yıllarda kilo almıştım ama şimdi 11 haftaligim henüz almadım bazen bakiyroum 500 gram almışım ertesi gün hemen dikkat ediyorum hedefim 20.haftaya kadar hiç almamak tabiki bebeğin gelişimini takip ederek ama zaten önemli olan sağlıklı beslenmek zaten faydasız yiyeceklerin bebeğe de faydası yok