buse76 ilkiminannesi bende 3 kullanıyorum doğuma kadar kullan diyor doktorum ama risk de yok şuan herşey normal en azından günde bir tane kullansam bari🥺
ilkiminannesi buse76 senin daha zor ya ben en azından 2 aya bırakcam şükür inşallah aksi durum olmazsa