ilkiminannesi evet muhtemelen vajinal enfeksiyon. Benim de şuan öyle iç çamaşırıma baktığımda sanki yazın tişörtün kol altı kısmı terlemiş gibi, ıslaklık var. Renk yok koku yok. Çarş doktor kontrolüm var muhtemelen fitil yazacak. Bir kere daha başıma geldi 28de o zaman bir iki damla su aktığını görmüştüm çamaşırımı değiştirirken su sızıyor sandım hemen dr gittim ama bir gram su sızmıyor enfeksiyon var dedi fitil verdi. Su içemiyorum çok sanırım o yüzden tekrarlıyor. Doktora gidin muhakkak haricinde su için. Geçmiş olsun 🙏