anonim51 son 33 gün çok heyecanlıyım oğluşuma kavuşacağim için ben normal doğum çok istedim ama malesef zorunlu sezeryan olmak zorundayım daha doktorum gün vermedi ama tahmini şubatin 20-25 i arası alırım dedi bakalım bekliyoruz tüm hazırlıklarımız bitdi beklemedeyim