aydkut ay yok yok uyuşma aynı öyle bacaklarını falan düzeltiyorsak şişmiş gibi hissediyorsun uyuşuk ya öyle. Bebekle ilgili ilk işlem yaptıklarında bir tek onu hissediyorsun o kadar. Ben orada yapılan işlemleri gerçekte araştırdığım için bir tek onu hissedeyim yeter 😅😅😅 ama dişçide dişini çoook hissediyorsun. Burada bacağımı sedyeye koydukksrında birşey kaldırıyorlar ama ne falan dersin bacağın olduğunu bilmesen öyle uyuşukluk 😂