Merhabalar arkadaşlar doktora ilk gittiğimde ultrason ile baktığında rahim ağzında polip olduğunu söyledi. Tabi ben tedirgin oldum gebe kalmama engel olursa diye ama doktorum engel olmayacağını söyledi. Daha sonra kontrole gittiğim başka doktorlar da engel olmaz dediler bunlardan biri de tüp bebek uzmanı idi. Ama ben en ufak bir etkisi olacaksa da engel kalmasın diye iki defa niyet ettim ama bir türlü aldırmak nasip olmadı. (Birinde hatta ameliyat masasından kalktım🙈) neyse sonuç olarak polip hala duruyor ve ben yaklaşık 1,5 seneye yakındır gebe kalmayı bekliyorum. Eşim ve benim tüm kontrollerimiz ve testlerimiz yapıldı. İkimizin de değerleri çok iyi🙏🏻 benim gibi polipi olup da hamile kalan var mı aranızda?