kubran_ ilk üç ay ben de sizin gibiydim, geceleri ağzımın ve burnumun kurumasına uyanırdım yine de içemezdim. Şu an 16. Haftadayım ve bir haftadır bulantım geçti yavaş yavaş içmeye başladım suyu, siz kaçıncı haftadasınız, umarım sizde de bir an önce geçer bu durum