Can_sel12 mavikelebek54 bende merak ediyorum şuan 29 haftalığım geçen hafta gittim bideha ne zaman Gitmem gerek
maco61 mavikelebek54 bende 26+3 deyimde 2. Ama gerçekten unutmuşum yaa😂😂 devlette acaba kaçıncı haftada sezeryana alıyorlar.
ecemk94 mavikelebek54 bugün 31.haftamın ilk günü bugünkü muayenede 1 hafta sonra çağırdı yine nst için. Sonra nasıl devam edicek bende merak ediyorum
elifinciii mavikelebek54 şuan 35 haftalık hamileyim 33. Haftamda ilk nst me girdim ve 33 ten sonra hafta da bir doktorum çağırdı konrtol ve nst için
karahanl 3 haftada devam ediyorsun riskin ua da yakın takiplik bir durum yoksa 32 den sonra bazı doktorlar haftada bir çağırıyor bazısı iki haftada bir çağırıyor
mavikelebek54 karahanl teşekkür ederim 🤩 bi ay sonra çağırsa 34 olacak geç olmaz mı nst için diye düşündüm de
mavikelebek54 maco61 nedense 2.de herkes her şeyi unutuyor ya 😅 benim ilk olduğu için tecrübesizim 🥴 bi kaç tanıdığım daha yeni devlette doğum yaptı 38-39 gibi alıyorlar
BlackFish2113 mavikelebek54 benim doktorum özelde 32-34-36 şeklinde ilerliyoruz 38+3 de sezeryan planladık son kontrol doğumdan bir kaç gün önce olacakmış
mavikelebek54 BlackFish2113 çok teşekkürlerrr benim doktorum da biraz garantici öyle ilerler diye düşünüyorum bende hayırlısı olsun da hepimiz evlatlarımızı sağlıkla kolaylıkla alalım kucağımıza 😍😍
Gzde_defne mavikelebek54 ben devlete gidiyorum 30dan sonra 2 haftada bir gel dedi.35 haftalığım şuan.2haftada bir nst ve ultrasona giriyorum
Fatmanur_0416 mavikelebek54 32+4 oldum 32+2 de kontrolüm vardı nst yapıldı doktor 3 hafta sonra gel dedi
Fuunndaaa mavikelebek54 ben 30.da gittim 34 te çağırdı sonra 36 da gelirsen 38 de sezeryan ile bebişlerin alırız dedi doktorum tabi herşey yolunda giderse