melo_1 hem özel hemde devlet olmak üzere bir çok farklı hastaneye gittim her hastanede ki doktorlara kontrole girdim tek doktora bağlı kalmadım hatta son dakika özele gidecek durumum yoktu devlete girdim açıklığım 9 cmken bakıldı 4-4,5 rahat var bu doğuramaz dediler 10-15 dk sonra suyum geldi ve doğduğunda dedikleri kiloda çıkmadı. en basından beri 2 hafta öndeydi iriydi hatta sezeryan teklif ettiler sevk ettiler ama ben normal doğuma zorladım çünkü o kiloda doğmayacağına emindim doktor hatası olsa bence hepsi hatalı olmalı anadolu yakasını karış karış gezdim cunku