İleri bende aynı durumdayım. 33+2 de 2400 küsür gramdı bir buçuk hafta ileri ama çok da ilerilik yok bir buöuk hafta kadar dedi. Hiç korkmayın biraz dikkat edin. Benim 2 buçuk haftaya yakıj öncesi de 2033 gram demişti iki hafta ileri dedi ödüm koptu aşırı alacak dlye ama korktupum olmadı şükür. Yani korktuğumuz gibi olmuyor. Tatlı karbonhidrat dikkat ettim biraz. Yine ileri ama tahminim kadar fazla almadı. Sizde öyle yapın. Karbonhidrat ve tatlıya dikkat edin Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Atak haftası gibi bu haftalar öyle okumuştum bi yerde