selenayyamakoglu16 Geçen gün bende aynısını yaşadım manavda vardı bence sizde bir sordurun 3 4 adet satıyorlar vanilya_kokusu_
elisimm vanilya_kokusu_ ben 2 aydır nektar eşeryorum bulamadık şeftali bulmuş aldı ondan yedim ama nektarı gibi olmadı
mom_51 İstanbul manav var bacı. Hamilelere özel manav 7/24 açık. Ben kızlarımda aşermiştim onun internet sitesinden sipariş vermiştim gayet te güzel etikler gelmişti. Ha cam eriğini zor bulması ama hiç olmazsa keser seni. Bi bak istersen sitesine
mom_51 Baktımda ismi değişmiş. Sebze meyve dünyası adı. İstanbul hamile manavı diyince çıkıyor. Yalnız fiyatlar nanay 🫣🤣
gulo21_ vanilya_kokusu_ yapma etme eyleme ne güzel aklımdan çıkmıştı 3 hafta oldu bende aklımdan çıkmıyor 🤐
kurkmantosuzmadonna vanilya_kokusu_ ya Sezer Avmde olabilir mi ? Orda da baya meyve çeşidi oluyordu ?
gulo21_ vanilya_kokusu_ aynı tadı vermez ki 🤣🤣Mart ayini bekliyorum internetten isteyeyim dedim istediğim tadı yine vermez diye girismedim😀
elisimm vanilya_kokusu_ kızım da hiç bişe istemedim turşu eksi mandalina nar yedm onlarda vardı ztn ama bu değişik oldu 😂🤣 rüyalarım da görüyorum artk yarn alcm inşallah buldm🤣