Merhaba anneler, bilmedigim icin yanitlariniza ihtiyacim var. İkinci gebeligim ve ilkini ozelde tamamladik hic devlete kontrole gitmedim simdi yine ayni ozeldeki doktorumla sureci devam ettiricem ama tarama testlerini ve kan testlerini devlette yaptirip getirebilirsin dedi.
Devletten randevu alip sunu yaptirmak icin geldim falan dedigim zaman direk yapiyorlar mi nasil ilerliyor ? Orda takipli olucakmisim gibi mi davranmam gerekiyor?