Selam kızlar bende daha çok yeniyim
SAT 26 Aralık ama galiba geç döllenme olmuş
Ben pazartesi günü doktordaydım kese göremedik beta dün 360çıktı demekki çok yeni daha akşam lekelenmem oldu çok hafif kahverengimsi ve yapışkandı acaba normal mi ağrım falan yok ama