gulsen3428 Kızlar benim 3 haftalık kadar falan yeni daha betaya baktırdım ilk 62 idi , 48 saat sonra 146 oldu beta ancak bugün kahverengi lekelenme oldu acaba normal mi bu durumu yaşayanlar var mi kasık ağrısı da var regl olacakmış gibi
berna_cyhn gulsen3428 benim hamileliğimden hiç haberim yoktu kasıklarım ağrıyordu hatta adet olmayı bekliyordum baktım adetten önce lekelenmem yok normalde hep âdettim yaklaşınca mutlaka lekelenmem oluyordu 1 hafta geçti adet gecikmem ve test yaptım hamile olduğumu öğrendim 9.Haftaya kadar hiç lekelenme yaşamadım daha sonra lekelenmem oldu yerleşme kanaması dediler yani hamileleliğin başında hiç yaşamadım ama kasık ağrım çok oluyordu
clementine16 gulsen3428 benim de 6-7-8. Haftalar gibi kahverengi akıntım oluyordu doktor progestan başlamıştı
yenibaslangic1 gulsen3428 Bende 5 haftalık hamileyim daha çok yeni 3 haftalıkken öğrendim lekelenme olmuştu ama şuan çok fazla kasık ağrım var bu dönemde normal mi doktora gitmem gerekiyor mu?
gulsen3428 berna_cyhn acaba bir doktora görünsem mi diyorum içim rahat eder hem kasık ağrısı hem lekelenme olunca şüphelendim
berna_cyhn Haftada ultrasonda muayene ediyorlar ben 4. Haftada gittiğimde muayene etmemişlerdi gün vermişti doktorumuz bebeğin kesesi ve kalp atışı görünmüyormuş ilk haftalarda 💐 siz kaçıncı haftadasınız şu an
gulsen3428 berna_cyhn benim de 3. Hafta henüz çok yeni ama tereddüt ettim lekelenme ve sancı olunca geldim şuan hastaneye 🌸
gulsen3428 berna_cyhn beta 233,68 çıktı 26 ocakda 62 idi , 28 Ocak ta 146 idi doktor sanki biraz yavaş yükselmiş ama bu sorun olduğu anlamına gelmez dedi takip edelim bir iki gün sonrada bakalım yeniden dedi
gulsen3428 hazirannnn işte yavaş yükselme olduğu için doktor dış gebelik te olabilir dedi,48 saat kritik ama bakalım dedi yeniden kan vereceğim pazartesi günü inşallah senin de düzenli yükselir 🥺o korku bendede çok aşırı derecede var bir de üstüne lekelenme var
hazirannnn gulsen3428 Bende pazartesi vereceğim. Sanırım her şey belli olucak. Hakkımızda hayırlı olsun..
gulsen3428 yenibaslangic1 hayır beta bakıyor sadece daha çok yeni olduğu için kese de gözükmüyor zaten vajinal muayene edelim dedi olmak istemedim bende pazartesi tekrar gel o zaman dedi inşallah rabbim bu telaşlarımızı mutluluk ile sonuçlandırsın
hazirannnn gulsen3428 4-5 gün önce 2-3 damla geldi. Şuan yok ama karın ağrım var. Ben bi öncekinde de bu durumu yaşamıştım. Eğer allah korusun kötü bi sonuç olursa Sakın ve sakın acilde müdahele olma. Aneztezi kullanmadılar bana. Bende bilmiyordum devletin böyle yaptığını..