Alya05 canım benim kızımda 33 günlükken grip olmuştu bol bol emzirdim bir de aile hekimimiz 38 ateşi görünce acile gidin mutlaka, ilk 3 ayda 38 ve üstü ateş istemiyoruz dedi. Evde müdahale olarakta koltuk altına, alnına, eklem yerlerine ılık bez koyun dedi. Bizim ateş 38 i bulmamıştı evde atlattık