Didem11- benim kürtaj sonrası yaklaşık 40 gün kadar kanamam oldu hatta parçalar halinde de oldu 2 gün kanamam duruyordu sonra tekrar kanamam oluyodu ilk ilişkide bende zorlandım ama sonrasında bi skıntı olmadı kanama kaynaklı rahim duvarımız kalınlaşıyormuş o yüzden canımız yanıyormuş ben doktora gitmiştim doktorum gelmene bile gerek yoktu demişti