Merhaba arkadaşlar bende daha önce kapla durması sebebiyle kürtaj oldum dört sene önce sonrasında bir problem yaşamadım 22 Aralık son adet tarihim 22 ocakta testim pozitif çıkınca beta verdim 104 860 1420 1560 altıncı hafta ama kese görülmüyor iki farklı doktora gittim vajinal muayene oldum dış gebelik olabilir dendi pazar günü gel kürtaj yapalım dediler özel hastaneye gittim yarın devlet hastesine gidip fikir alıcam doktor bu sağlıksız bir gebelik ilerlemez dedi biraz tedirginim