Hanımlar kendinizi de bebişi de zorlamaya gerek yok için suyunuzu yiyin yemeğinizi o yavrucak sizden besleniyor kucağımıza alır almaz vakti gelince tutarız elbet.. Benim de bu ramazan doğuma denk geliyor borç olacaksa olcak mecbur..Rabbim bizi düşünmüş zorunlu tutmamış kendimize de bebişe de eziyet etmeyelm biz de müsait olunca sonrasında tutarız elbet yavaş yavaş