mrvshnsrcgl ben tutmayacağım sanırım, ilk trimester ya da ikinci trimester başlarında olsaydım tutardım çünkü bebek zaten depolardan besleniyor o dönemlerde. Ama şu an 35. haftamdayım (inşaallah erkenden gelmeye çalışmazsa) ramazan doğumumdan önce başlamış oluyor. Şu an bebek haftada 150-250 gram arası alıyor ve en çok beslendiği zaman diliminde. Biz ne yersek ondan besleniyor bizim beslenmemize, yediklerimize muhtaç sonuçta, susuzluk da var, ödem oluşabilir, tansiyon yükselebilir, su azalabilir. Bu benim düşüncem tabi.