sudekaplan nsndyg birde ben poliniklige gidiyorum hep oraya gittim doğum ücreti bakimlar fln ne kadar tutar acaba bilginiz varmi
nsndyg sudekaplan muayene ücreti 1400 TL doğum parası da 30 bin civarı ben hep ayni Dr baksın diye gidiyorum sanırım polikliniğe gidince ayni Dr u bulamıyorsun
ozgeebaydar suleferhat ben de bugün o hocayla anlaşmamı yaptım süreciniz nasıl geçiyor gerçekten ilgili mi
suleferhat ozgeebaydar 33 haftalık oldum şu ana kadar bir problem yaşamadım guleryuzlu pozitif onun dışında bişey sorduğumda mesajla hemen dönüş yapiyor