bsrelif momynurr Ufuk üniversitesi Bilge pınar keskinsoy’a gittik biz memnun kaldık. Doğumu Bilkent’te yapmayı düşünüyorum
Yasoli12 momynurr Ortadoğu hastanesi hande kaçar Balaban’a gidiyorum 2 dir orayla devam etmeyi düşünüyorum
Asli55 Yasoli12 ben 7 ay önce doğum yaptım ve yine olsa yine ona giderim beklentilerimi karsiliyordu çok da sakin bir kadın
Asli55 Yasoli12 ben normal doğum yaptım bende ebeyim konuşması muayeneleri ve sakinligiyle rahatladım
nsndyg Hacettepe üniversitesi içinde özel Dr var oraya gidiyorum memnunum ilk doğumumu da Hacettepe de yaptım
nsndyg sudekaplan ilk doğumum da kızım erken geldi kendi Dr um şehir dışındaydi asistanları yapmıştı çok memnun kaldım hatta dikişi bile estetik yaptılar başka yer yapıyor mu bilmiyorum ama şuan başka Dr a gidiyorum ondan da memnunum
sudekaplan nsndyg birde ben poliniklige gidiyorum hep oraya gittim doğum ücreti bakimlar fln ne kadar tutar acaba bilginiz varmi