maideer evet aynen düzenli kullan mesela ben sabah 8e alarm kuruyorum içiyorum yarım bardak suyla sonra yatıyorum 9buçuk gibi de kahvaltımı yapıyorum ilk ilaç başlamadan önce degerim 3.64 idi şimdi 2lerde birinci trimesterde 1lerdeydi şuan ikinci trimester olduğu için 2 ye cikmış bebek büyüdügü için vücut daha çok ihtiyaç duyuyor ya düzenli kullan doktorunu aksatma