saziment maalesef benim de çok yuksekti. 5 çıkmıştı. 100 mg ilaç kullandım ona rağmen 8′e çıktı. Sonra ilacın dozunu artırdılar 3.5′a düştü en son gecen haftaki sonuca göre 1′e düştü. Doktor, erken haftalarda önlem aldık korkma dedi ama hala korkuyorum. Su an 15 haftalık gebeyim. İhmal etmeyin, ilaç kullanin gerekirse özele gidin. İlgisi var mı bilmiyorum ama tsh 8 çıktığında ben kanama yaşadım. Doktor ilgisi olabilir de olmayabilir de demişti. Allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin.