Elisa0110 rabia2306 Bi kaç marka vardı içeriği iyi gibi olan kararsız kaldım uni baby kokusundan dolayı elemiştim ama tekrar düşüneyim 😊
rabia2306 Elisa0110 ben çok memnunum şampuanından da saçlarını yumuşacık yapıyor deterjanları ve yumuşatıcıda kıyafetleri mis gibi kokuyor renk solma olmuyor düşün derim
biryazgecesiii Elisa0110 deterjan Siveno kullandım, şampuan Pureseed, losyon Dermakidda, bakım yağı(kullanır mıyım bilmiyorum ama Pureseed aldım). Doğal içerikli ürünler bunlar. Losyon almamış olsaydım yenilebilir içerikli olan Mamaaura markasını da alabilirdim.
Elisa0110 biryazgecesiii siveno bnm de kafama yattı sanki yaa ama tam karar veremedim şampuan da mesela mustela ve ecowell arasında kalmıştım. Sizin söylediklerinizi duymadım bide onlara bakayım teşekkür ederim 😇
Zehargun Elisa0110 mağaza satışı yokta internetten alabilirsiniz kendi sitesinden alıyorum ben geçen haftalarda aldım baya indirim vardı
biryazgecesiii Elisa0110 instagramda anneveeczacı ve annevedoktor diye iki ayrı hesap takip ediyorum içerik incelemesi yapıyorlar. Videolarını bir izleyin gönlünüze hangisi sinerse onu alırsınız. Ben öyle yaptım kafam rahat oldu.
Happyanne_2baby Elisa0110 Elisa0110 ben şampuan olarak Dalin tercih ettim detarjan uni baby kullandım ilk gebeliğimde memnundum şimdi ikinci gebeliğim yine onları kullanıcam
sehnazz000 Elisa0110 aynen şimdilik bunları al içeriği temiz en azından az büyüsün başka marka alırsın 🙂
gunesimekardes Elisa0110 ben unibaby kullandim. Alerjik bir kizim olmasina ragmen gayet de problsmsiz 4.yasa.geldik. 2. Icin de unibaby aldim