Elisa0110 doğrudur ben granül sabunda kullandım onunda kokusu güzel değil bence doğal içerikli olanların hiçbirinin kokusu güzel değil ama yapacak bişey yok sabun bana kıyafetlerde. gitmiyor gibi geldiği için çok kullanmamıştım sıvı daha içimi rahatlatıyor